Film och samtal: Elektra Folkets Bio visar filmen ALL OUR HEARTBEATS ARE CONNECTED THROUGH EXPLODING STARS – måndagen den 21 november kl. 18

Filmen handlar om havet, en dokumentär på 77 minuter. Allt hänger ihop. En makalös resa till sällan skådade platser, tusentals meter under havsytan. Om livet efter tsunamin i Japan. En vacker och poetisk film som ställer frågor.
Efter filmen blir det samtal med Isabella Lövin, aktuell med sin bok Oceankänslan.
Elektra har grupprabatt om ni är 10 personer, på 80 kronor per person. Detta är ett samarbete mellan Elektra och Naturskyddsföreningen i Västerås.
Undertecknad är värd för kvällen. Miljöpartiet och Naturskyddsföreningen är medarrangörer.
Address är Elektra Folkets Bio, Culturen, Sintervägen 6 i Västerås.
Kristina Sternrot, jobbar med evenemang för Elektra.