Nytt program ute!

Nytt program för hösten och vintern finns nu under fliken Program. Ta tillfälle i akt att redan nu boka in spännande naturvandringar och föreläsningar i kalendern. Naturligtvis så kommer vi påminna er om kommande aktiviteter, både på våra sociala medier och på hemsidan, när tiden närmar sig.

Programmet i pappersform kommer snart att skickas ut till alla medlemmars brevlådor. Under år 2021 vill vi övergå till att skicka ut programmet via mail istället. Detta både för miljöns skull samt av ekonomiska skäl. Tryckning och utskick av programblad är föreningens enskilt största utgift.

Meddela eller uppdatera gärna din mailadress genom att kontakta rikskansliets medlemsservice på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-7026577.