Familjeaktivitet på Björnön- Natursnokarna!

Söndag 13 mars!                         snok_fagel_stor

Det finns mycket spännande i naturen! I Natursnokarna upptäcker barn och deras vuxna naturen tillsammans. Dels för att det är så kul, dels för att det får oss att må bra. Men också för att vi ska lära känna och förstå mer om naturen. Natursnokarna vill välkomna fler barn och deras vuxna ut i naturen därför startar vi nu upp en ny grupp i Västerås.
Föreningen bjuder denna dag på grillad korv med bröd. Ta med egen dryck.
Vi samlas vid Björnögården och kommer att promenera en kort bit.

För mer information om natursnokarna besök gärna:  Natursnokarna!

Tid och plats: samling 10.00 vid Björnögården, Björnön. Beräknat slut c:a 12:30
Klädsel: Oömma kläder efter väder
Kontakt och anmälan: Anmälan sker via mejl till Lina Salomonsson, linalinneasalomonsson@gmail.com
Arrangör: Naturskyddsföreningen och Studiefrämjandet

Dela gärna detta på sociala medier så att vänner och familj också blir sugna på att ta med barnen på äventyr!

Vi ses på Björnön!

2 thoughts on “Familjeaktivitet på Björnön- Natursnokarna!

• Hej Björn!
      Ja det kommer fler tillfällen under våren, håll utkik på hemsidan och Facebook. Vi planerar samköra Natursnokar-utflykterna med vissa andra utflyktspunkter.
      Hälsningar Ida, webansvarig